Counter Strike 1.6 - Pályák
★FONTOS★
★CS menü★
★Mini-chat★
200
★Körkérdésünk★
Mióta cs-zel?
Összes válasz: 2909
★Statisztika★

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0
★Belépés★
Csütörtök, 2016-12-08, 16.59.16
Üdvözöllek Vendég

Pályák

Reméljük, hogy az itt megtalálható pályaleírások segítséget nyújtanak számotokra miközben a Counter-Strike-val játszotok. Azzal a játékkal, amelyet világszerte rengetegen játszanak, hiszen alapvetően igen egyszerű. Egy játék, amely hasonlóan jó közösségi érzést kelt az emberben mint a http://hu.partypoker.com/ mivel itt olyan érzésed lehet mint egy nagy boldog családban, és mi ezt szeretnénk veled megosztani.

De_Dust2




Mióta versenyszerű Counter-Strike létezik, kiirthatatlan kelléke minden egyes versenynek, ligának és netes gyakorlómeccsnek ez a remek, világos tónusú pálya. Az összes többi DE maphez hasonlóan itt is két bombalerakó található, a terroristák kezdőhelyéhez közelebb eső a B betűjelet kapta. Ezt a legkönnyebb gyors taktikával elfoglalni, valamint a bomba élesítése után megvédeni is könnyebb, mint a nyíltabb, három helyről megközelíthető A-t. Jellemző momentuma, amikor a két csapat AWP-sei egymást próbálják meg kilőni a kör elején, hogy emberelőnyből indulhasson a támadás, illetve a védés.


De_Nuke




Az egyik legsötétebb textúrákkal rendelkező mapunk, amelyen a történet szerint egy rakétával is felszerelt bázist kell felrobbantania az elszánt rosszfiúknak, de minket nem is ez érdekel. A felső lerakó közvetlenül az alsó fölött van, így frappáns tereléseket lehet véghezvinni, hiszen a kettőt csupán két szellőzőakna választja el. Két létfontosságú területet emelnék ki: az egyik az elosztó, amelyből mindkét bombalerakót azonnal meg lehet rohamozni, innen indul el legtöbbször a támadás. A másik az udvar, ami kedvez a távcsöves fegyverek rajongóinak a nagy távolságok miatt. valamint innen remekül megkerülhető a védő csapat, ha nem összpontosítanak a kinti részekre.


De_Inferno



A másik nagy közönségkedvenc, szintén világos alapszínű map. Elég változó, hogy melyik oldalon könnyebb rajta játszani egy csapatnak, ami abból adódik, hogy a CT-k agresszív, kinézegetős védései nagyon érzékenyen érinthetik az egy helyen gyülekező támadókat. Viszont egy összeszedettebb, terelgetős taktikát, vagy egy vakítókkal jól ellátott rusht igen komplikált is lehet megfogni a lerakók közötti nagy távolság miatt, mivel a defenzíven védekező CT-kkel való találkozás nélkül is könnyen támadást lehet szimulálni, ezért nem indulnak át egyik lerakóról a másikra olyan hamar a védők.



De_Train



Egyértelműen a legsötétebb versenypálya, ami az alacsonyabb gamma értékkel játszó játékosoknak komoly hátrány is lehet a sok árnyékos búvóhely miatt. Rengeteg aljas kis sarok, létrák, dobozok; vagonok, amik alól vagy mellől az óvatlanul támadó vagy védő csapatokat sorsdöntő emberhátrányba is lehet taszítani. Szintén egy terelgetős map, ahol a benti, sötétebb lerakót könnyebb támadni és védeni is a két szűk támadási pont miatt, így itt főleg az egyéni bravúrok döntenek el egy kört a pontos gránátozás mellett. A kinti rész már bonyolultabb, ugyanakkor szintén a távolsági lövéseken, valamint a füstökön és vakítókon múlik, hogy melyik oldalra billen a mérleg.


De_Cbble




Egy harsány közutálatnak örvendő map, ami talán annyiból érthető is, hogy vitathatatlanul a CT-knek kedvez az egész felépítése. Annyira hatalmas az alapterülete, és annyira könnyen védhető mindkét lerakó, hogy vagy komoly tudásbeli fölény, vagy agyafúrt és átgondolt taktikák kellenek ahhoz, hogy a támadó csapat megnyerje az oldalt. Szép világos színek, jól átlátható szerkezet, de mégis pokolian nehéz jól betámadni. Éppen ezért ma már nem jellemző, hogy versenyeken előkerül, nálunk a GPS rendezvénysorozat alkalmazza, de a csapatok több mint fele vétómapként jelölte meg, így nem sok mérkőzést láthattunk ezen.


De_Aztec




Szinte minden jellemzőt átmásolhatnék ide a cbble leírásából, hiszen az aztec esetében is egy egyértelműen CT mapról beszélhetünk, amit egy kicsit is felkészült csapat fölényesen be tud védeni, betámadni pedig már csak azért is nagyon nehéz, mert a terror rész egyik irányból egy tökéletesen sniperezhető kapuval, másik irányból pedig egy szintén pofonegyszerűen védhető híddal van elszeparálva a két lerakótól. Annyi előnyük van a támadóknak, hogy a kezdőhelyüktől az A lerakóig húzódik egy patakszerűség, aminek a partvonalán el lehet sunnyogni a bombával, de egy rámpavédő CT ezt is hamar likvidálni tudja. Ma már egy verseny sem használja, de régen nagy népszerűségnek örvendett, főleg a public szervereken.


De_Prodigy




Az aztec-nál valamivel hamarabb tűnt el a versenyekről ez a nagyon érdekes pálya, amire igazából rá lehet fogni, hogy a CT-knek kedvez, de ez magasabb szinten nem volt mindig igaz. Több okos ötletet is beleraktak a készítői, amitől élvezetes rajta játszani, például a két lerakó között, valamint a fő támadási folyosó fölött húzodó szellőzőcsatornát, ami mindkét félnek előnyére válhat, ha okosan használja. Egy jó fejhallgató nem hátrány a prodigy-n... minden csörög, zörög, kitörik, kinyílik, becsukódik. A zajokból és lépéshangokból jól meg lehet határozni az ellenfél pozícióját, de ugyanezen okból kifolyólag terelni, megtéveszteni sem nehéz.


De_Cpl_Mill




Ahogy a nevéből is látszik, az eredetileg de_clan1_mill néven futó mapet a CPL fejlesztette ki, speciálisan versenyszerű CS-hez. Hogy a játékosoknak csak a lényegre kelljen összpontosítaniuk, nincsenek csicsás látványelemek (no nem mintha egy alapból művészi szépségű játékról beszélnénk), meg kell elégednünk dobozokkal és szögletes, egyszerű formákkal. A lerakók közül a nagyobbikat (1-es) két irányból is be lehet venni, valamint egy egész pályát behálózó csatornarendszer is segítségére válik a terroristáknak. A kisebbik (2-es) lerakóra általában egyetlen védőt helyeznek a védő csapatok, akit a középső részről átmozgó társa segít támadás esetén.




★Pontos idő★
★Keresés★
★Naptár★
«  December 2016  »
HKSzeCsPSzoV
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
★Hátralévő idő★